Fælles træning 2 gange om ugen.

Træning:

Tid: Onsdag kl. 17.00

Tid: Lørdag  kl. 11.00

Der løbes begge dage fra Stationen i Hjortshøj. Den første del af træningen foregår samlet. Herefter deles holdene op efter ønsker om distancer og tempo. Der vil være en fartholder i hver gruppe.

Alle er velkomne.

Haile Gebrselassie - Berlin marathon 
 

Træningsmetoder

Du kan få hjælp til individuel planlægning af din træning frem mod et bestemt mål. Det kunne f.eks. være målrettet træning mod at løbe 10 km indenfor en bestemt periode. Mere rutinerede og erfarne løbere som f.eks. ønsker at træne mod ½ eller 1/1 marathon vil ligeledes kunne få hjælp og vejledning.

Vi er alle glade amatører, men med forskellige ambitionsniveauer. På sigt ønsker vi at lægge forskellige programmer på hjemmesiden, og måske vil intervaltræning blive en del af tilbuddene i Hjortshøj-løberne.dk. Det er tanken at lade klubben vokse i takt med interessen.

Arbejdet omkring klubben er da også 100% frivilligt og ulønnet.

En lille film om intervaltræning

Intervaltræning er en fantstisk træningsmetode når du ønsker at øge din speed, men det skal gøres rigtigt hvis du skal undgå skader og overbelastning!

 

LØB MED ANDRE

Det kan være særdeles motiverende at løbe sammen med andre. Fælleskabet dyrkes og der udveksles erfaringer og gode råd

Der udveksles erfaringer.....

Hjortshøj Løberne
Lav din egen hjemmeside med mono.net